Pages

Sunday, March 18, 2012

#Womansweek : Dreaming Day

Because I saw it too late, and I dont have much time, I'll picked out my favorite topic of #Womansweek and write about it.

The topic I chose is ... Dreaming Day.... what did you expect from me! =P

Dreaming, its one of my favorite things to do, but what is now my biggest dream? I have a lot of dreams, realistic and less realistic dreams... lots of small dreams and some bigger dreams...
Lately I'm dreaming a lot of having my own house... I'm dreaming about how it will look like, and how the interior will be. I'm dreaming of the perfect sofa (it will be very hard to find it I think) in the perfect interior... feminine, dreamy, romantic and very stylish... White, pastelpink, and black.... And then maybe in my house a part of it will be a store... my own store!!!
I think this is my biggest dream of the moment.

Other dreams are of course traveling and seeing the whole world, Thailand, LA, Mexico, Peru, Argentinia, Costa Rica, Senegal...
And working as an makeup artist for television, movies or for a makeup brand like M.A.C. or for Chanel.

Dreams are worth living for and I want to make one big dream out of this/my world! =)



Omdat ik het te laat zag en ik weinig tijd heb, kies ik mijn favoriete topic van #wijvenweek.


De topic die ik gekozen heb is ... Droomdag ... wat had je anders van mij verwacht? =P


Dromen... het is één van mijn favoriete dingen om te doen, maar wat is nu mijn grootste droom? Ik heb zoveel dromen, realistische dromen en minder realistische dromen... heel veel kleine dromen en sommige grote dromen...
De laatste tijd droom ik heel vaak van een eigen huis... ik droom over hoe het eruit zal zien en hoe het interieur zal zijn. Ik droom van de perfecte sofa (het zal een moeilijke zoektocht worden om deze te vinden denk ik!) in het perfecte interieur... vrouwelijk, dromiger, romantisch... en heel stijlvol.... wit, pastelroze en zwart... en misschien wordt een stuk van mijn huis dan omgebouwd naar winkel... mijn eigen winkel!!!
Ik denk dat dit mijn grootste droom is momenteel.


Andere dromen zijn natuurlijk reizen en de hele wereld zien ... Thailand, LA, Mexico, Peru, Argentinië, Costa Rica, Senegal...
En werken als een makeup artist voor televisie, films, of voor een makeup merk als M.A.C. of Chanel.


Dromen zijn het waard om voor te leven en ik wil één grote droom maken van dit/mijn leven! =)

No comments:

Post a Comment