Pages

Tuesday, August 6, 2013

Curaçao day 2

4 augustus

Ik sta al vroeg op en pak mijn valies uit. Alle kleren krijgen een plaatsje in de kast. Daarna neem ik een douche, want zweten doe je hier constant! Ik ga een kijkje nemen bij de hondjes, die weer lief kwispelen.
Om 12u komt Sam achter me en gaan we naar de luchthaven. Eindelijk zal ik Joke en Bram terugzien!
Na heel lang wachten verschijnen ze aan de uitgang. Bram zijn valies is niet mee. Joke zegt dat ze blij is terug in Curaçao te zijn... dat is ook de eerste maal dat ik dat uit haar mond hoor! Het moet hier dan echt wel super zijn op Curaçao denk ik.
We stoppen aan een lokaal klein Chinees winkeltje en ik koop er brood en kaas als middagmaal.
Joke en ik gaan naar het Mambo strand. Dit strand is erg toeristisch en je kunt er van de ene bar naar de andere gaan. Vanaf 17u is het strand gratis voor iedereen en begint het feesten. Er zijn heel wat lekkere cocktails te verkrijgen en op de beat van de Latina muziek geniet ik van het uitzicht.


 
Daarna trekken we richting stad om er in restaurant 'De Buren' te gaan eten. Het eten is er werkelijk heerlijk. Wanneer we aan het eten zijn nadert een bus met keiluide muziek. We zien de mensen die op de bus zitten dansen en feesten. Het blijkt de salsa bus te zijn. De bus stopt van de ene bar naar de andere. Echt grappig en leuk om te zien!

No comments:

Post a Comment